Гарантійні зобов'язання

На які види меблів поширюються гарантії?
Дані зобов'язання поширюються на наступну продукцію «Меблевої фабрики «Модерн»: корпусні меблі; м'які меблі; меблі для кухонь; меблі для барів, кафе і конференційних залів.

Терміни дії гарантії?
Гарантія діє з дня передачі товару споживачеві і дійсна протягом терміну, зазначеного поруч з назвою товару.

Яким чином «Меблева фабрика «Модерн» реалізує свої гарантійні зобов'язання?
Представник підприємства зобов'язаний прийняти товар, оглянути його і зробити висновок: чи поширюється гарантія на даний випадок. Якщо гарантія поширюється, то представник «Меблевої фабрики «Модерн» або здійснить заміну товару аналогічною моделлю, або здійснить ремонт виробу, або відшкодує вартість товару.

Умови дії гарантії

Безкоштовний ремонт протягом гарантійного терміну здійснюється за умови:

  • меблі повинна зберігатися і експлуатуватися в сухих, провітрюваних, чистих приміщеннях з температурою повітря не нижче +5°С і відносною вологістю від 45% до 70%;
  • повинні чітко дотримуватися інструкції по збірці і експлуатації меблів;
  • догляд за виробами повинен здійснюватися відповідно до рекомендацій.

Гарантія діє з дня передачі товару споживачеві. Шановні покупці, зберігайте гарантійний талон, гарантійний паспорт і оригінал чека. Вони є підтвердженням покупки і дозволяють визначити термін початку дії гарантії.

Термін гарантійного та післягарантійного обслуговування м'яких та корпусних меблів становить 5 років! Відповідно до ГОСТу 19917-93 і ДСТУ 1637-93 гарантійний термін експлуатації виробів становить 1,5 року. Протягом цього часу «Меблева фабрика «Модерн» здійснює безкоштовний ремонт меблів. Після закінчення гарантійного терміну «Меблевої фабрики «Модерн» передбачено післягарантійне обслуговування терміном 3,5 року. Протягом цього терміну ремонт меблів здійснюється за рахунок покупця.

Гарантійний термін на стільці для громадських приміщень - 12 місяців; гарантійний термін на стільці для побутових приміщень - 18 місяців (Меблі для сидіння та лежання. Загальнотехнічна справа. ГОСТ 19917-93, пункт 6, підпункт 2).

Винятки

Гарантія НЕ діє:

  • якщо меблі зберігалися, були зібрані і (або) встановлені неправильно;
  • якщо пошкодження меблів (тріщини, проломи, деформація і т.д.) виникло через недотримання інструкції по збору і експлуатації меблів;
  • якщо на поверхні матеріалу виявлено пошкодження теплового, хімічного, механічного характеру;
  • якщо виявлені факти, що вказують на стороннє втручання (спроба самостійного ремонту, спроба зміни конструкції меблів і т.д.);
  • якщо в гарантійному талоні не вказано або вказано нечітко найменування виробу, найменування моделі, дата продажу; немає чіткої печатки фірми-виробника і фірми-реалізатора;
  • якщо меблі використовувалася з порушенням правил/норм експлуатації або не за призначенням, а також в разі порушення інструкцій по догляду;
  • якщо меблі експлуатувалися на відкритому повітрі або у вологому приміщенні, наприклад, у ванній, а також у випадках непобутового використання меблів (якщо тільки в інструкції до товару не вказано протилежне);
  • якщо пошкодження меблів сталося в результаті форс-мажору (стихійне лихо, побутові чинники і т.д.);
  • якщо меблі на момент їх придбання мали явні дефекти або пошкодження.

Увага! Гарантія не поширюється на нормальний знос, порізи і подряпини, а також на пошкодження, що виникли в результаті удару або аварії.

Претензії щодо якості продукції подаються при наявності гарантійного талона протягом гарантійного терміну в магазин, де було придбано меблі.

Виробник залишає за собою право без попереднього повідомлення вносити в конструкцію меблів з метою удосконалення зміни, які не погіршують якість виробу.

На що поширюється гарантія?

Гарантія поширюється на дефекти виробу, які пов'язані з дефектами конструкції, що проявилися з моменту придбання виробу в магазині «Меблевої фабрики «Модерн». Гарантія діє тільки в разі цільової експлуатації виробу.

Покупець має право вимагати виконання гарантійних зобов'язань, якщо він ретельно дотримувався всіх інструкцій по догляду за виробом. Усі інструкції можна знайти у відповідних відділах магазину, в гарантійному паспорті виробу і на офіційному сайті «Меблевої фабрики «Модерн».

Що робити, якщо Ви хочете відшкодувати вартість товару на основі гарантії?

Зверніться в найближчий магазин «Меблевої фабрики «Модерн». Адреси та номери телефонів магазинів вказані на офіційному сайті «Меблевої фабрики «Модерн» в рубриці «Контакти».

Гарантія діє з дня передачі товару споживачеві. Шановні покупці, зберігайте гарантійний талон, гарантійний паспорт і оригінал чека. Вони є підтвердженням покупки і дозволяють визначити термін початку дії гарантії.